Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

onsdag 25 november 2015

Maggie Smith och jag ...

Man skall sannerligen inte klaga! Decembernumret av tidningen QX är ute och det med min annons :-) Och gissa vem jag får dela uppslag med! Min stora idol!!!

Visst, jag skulle kunna ha pratat om Danny Saucedo, men jag skall i ärlighetens namn erkänna att jag inte lyssnat mycket på hans musik (inte medvetet, han bara spelas inte så mycket på radion i Frankrike ...). Nej, jag menar naturligtvis Maggie Smith!!!!

För ett par år sedan väntade jag på en lunchträff utanför The Botanist på Sloane Square i London, och vem gick förbi, om än femtio meter längre bort, om inte min kära Maggie. Och nu, i dag, är hon bara kanske tjugofem centimeter bort ... Snacka om framsteg ;-)

Titta gärna in och läs hela QX: http://issuu.com/qxtra/docs/qxdecember2015?e=18933218/31581263

För dig som kanske bara vill se vad jag pratar om, så kommer uppslaget här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar