Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

lördag 21 november 2015

Julpyssel

Julen är snart här och då gäller det att synas. Det är inte alltid så lätt när man inte bor i Sverige, att vara med hela tiden, så man får hitta andra möjligheter.

I nummer 5 av Vi Läser, d v s det som kom ut i samband med Bokmässan i slutet av september, hade jag en halvsidas reklam för Att raka en zebra. Jag fyller på med samma sak i nummer 6 som kommer ut lagom till julen, och hoppas att det lockar potentiella köpare.

I går skickade jag, via Hois formgivare Ingela Dahlgren, som också gjort annonserna i Vi Läser, in en annons till tidningen QX. Det var verkligen i sista minuten för att komma med i decembernumret som dyker upp den 25:e november. Jag ringde dem i förrgår seneftermiddag, fick en offert en kvart senare, bekräftade och fick sedan annonsen utformad av Ingela under kvällen/ natten, korrigering av ett par detaljer på morgonen och sedan inskickat och klart med, tror jag, ungefär två timmars marginal. Bra jobbat, Ingela :-)

Här kan ni titta på novembernumret av QX: http://issuu.com/qxtra/docs/qxnov2015?e=18933218/30994155

Och så har jag fått en signering bokad på Akademibokhandeln i Växjö City, lördag 12:e december (kl 11 - 13). Mitt i julruschen, med andra ord. Härligt!


Då kör vi :-) Trevlig fortsatt helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar