Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

måndag 26 oktober 2015

Zebran hos Sveriges ambassadör i Frankrike

I kväll har jag varit på mottagningen hos Sveriges ambassadör i Frankrike, Veronika Wand-Danielsson. Mycket trevligt och massor av intressanta människor. Inte minst Veronika själv. Sverige har en fantastisk ambassadör i henne, det är jag övertygad om. Hon talar dessutom en helt felfri franska.

Och hon är nu lycklig (får man hoppas) till ett signerat exemplar av Att raka en zebra. Omslaget färgmatchar dessutom perfekt kuddarna i soffan och två fåtöljer. Behöver jag tillägga att Veronika är en mycket färgstark kvinna?


Jag hoppas att man får lov att använda det officiella fotot på Svenska Ambassadens hemsida ...

http://www.swedenabroad.com/fr-FR/Embassies/Paris/A-propos-de-nous/Qui-sommes-nous/LAmbassadeur/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar