Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

måndag 26 oktober 2015

"Det här är faktiskt en av de bättre relationsromanerna jag har läst." - recension av "Att raka en zebra" av E-boksevengelisterna

Tänk att jag missat den här fina recensionen! Men en sådan tur att jag såg den nu :-) Det här blir man hur glad som helst av!

Dezmin säger bland annat: "Det här är faktiskt en av de bättre relationsromanerna jag har läst. För det första gillar jag humorn som finns i den och som kanske mest förekommer i början. Den är vass och svart och det är så sällan jag hittar den i böcker av svenska författare."

och vidare:

"”Att raka en zebra” är en tankeväckande bok, både när det gäller homosexuella förhållanden som heterosexuella. För oavsett vilken grupp man tillhör, inser man efter att ha läst den här boken, att alla tampas vi med problem, även om de kanske inte ser likadana ut."

Läs hela recensionen på:

https://www.facebook.com/eboksevangelisterna/posts/1581497725432193


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar