Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

lördag 3 oktober 2015

TV-inspelningen från Bokmässan 2015

Under Bokmässan i Göteborg hände det som sagt en massa skojiga saker. Bland annat gjorde Hoi-TV intervjuer med de författare som gett ut böcker under året och dessa filmades förstås, för att läggas ut på youtube.

Min intervju lades ut redan för några dagar sedan och kanske har du redan sett länken via min facebook.sida. Jag ser att just nu har den i alla fall visats 60 gånger :-)

Om du inte sett den, så hittar du den under länken här:

https://youtu.be/6-j_AtVAo5o

Caroline L Jensen frågar bland annat om varför boken tar upp ämnen som surrogatmamma och så kallade "alternativa relationer", varför den utspelar sig i Göteborg och Paris, vad jag skriver på nu, och en hel del annat. Elva minuter lång ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar