Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

tisdag 18 augusti 2015

"Väldigt bra, fängslande & spännande!!!"

Så säger Jennie Steifeldt på sin jenniesboklista.com och ger Att raka en zebra betyg 4 av 5. Vilken fina början på veckan :-)

Läs mer på: http://jenniesboklista.com/?p=28689




Och inte nog med det. Amalia Vilde firar att sommaren är tillbaka och det gör hon med ett boktips. Och inte vilket boktips som helst, utan Att raka en zebra :-) Tack för det, Amalia.


Och för den som ännu inte upptäckt Amalias erotiska novellserie om de sju dödssynderna tycker jag att ni omgående skall gå in och läsa dem. Riktigt hett, när solens strålar har så svårt med just det i år ;-) Missa inte heller Gränsland som ligger utanför novellserien, men som inte är mindre het för det. Helt nyutkommen är den också ...


Och inte nog med det (igen)! En författarkollega som jag tyvärr inte kan nämna namnet på i dagsläget, har just läst Zebran och ringde igår. "Men Guud så bra du skriver. Nu kan jag nästan inte skriva min nästa, för så bra skriver inte jag." Lugn, lugn, jag fattar också att hon överdrev för att vara snäll och att jag inte skriver bättre än vad hon gör, men låt mig nu få njuta av orden, ett litet tag i alla fall ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar