Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

fredag 11 december 2015

I morgon, lördag, signerar jag i Växjö

I morgon, lördag 12 december, signerar jag min bok Att raka en zebra, på Akademibokhandeln i Växjö City. Mellan klockan 11 och 13, skall jag kanske tillägga.


Akademibokhandeln kommer att lägga upp en blänkare på sin butikssida, och i klubben, Akademibokhandelns vänner, men jag reser nästan hela dagen i dag, så jag riskerar att missa det om jag väntar. Bäst att lägga en egen blänkare, tänker jag ;-)

Jag hoppas att ni som befinner er i närheten kommer och hälsar på, fixar lite julklappar eller bara säger hej. Kramar utdelas gratis ;-)

För er som behöver en liten påminnelse om vad boken handlar om, så kommer den här:

Victors värld rasar när hans flickvän lämnar honom efter nästan tjugo år tillsammans. När han kokande av svartsjuka spionerar på henne hamnar han oväntat i en ny relation, så långt ifrån hans tidigare verklighet att han bara vill springa.

Jacob går från förhållande till förhållande, i ständig jakt på den stora kärleken. Har han äntligen hittat den? Men hans drömprins ställer ultimatum om att skaffa barn för att de ska flytta ihop. Jacob säger att han blivit vaccinerad mot barn, men prinsen ger inte upp. Hur långt är han beredd att gå?

En dag får Jacob ett samtal som talar om att hans bästa vän och hans fru blivit mördade. När han får veta att de i sitt testamente önskar att Jacob ska ta hand om deras tvåårige son blir allting riktigt komplicerat …

Att raka en zebra är en relationsthriller, ett drama där känslorna till en början kan tyckas klassiska, men som snart utvecklas till besatthet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar