Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

onsdag 1 april 2015

Svensk Bokhandels sommarkatalog - debutant eller inte, det är frågan ...

Den 26:e mars utkom katalogen som jag väntat på - Svensk Bokhandels "Sommarens böcker". Men jag har inte sett den ännu och vet inte om mitt Debutantporträtt finns med ... Det borde göra det, men jag har inte fått någon bekräftelse, å andra sidan ingenting som säger att så inte är fallet heller. Frågan var hur de skulle se på mina e-noveller och om de skulle se mig som debutant eller inte. Min debutroman är det ju hur som helst.

Bäst att genast beställa en katalog ...



http://svenskbokhandel.prenservice.se/KodLandning/Index/?Internetkod=286-2861003

 Men annonsen från Hoi finns där i alla fall:


Nu får man bara hålla tummarna att annons och förhoppningsvis mitt debutantporträtt lockar många (alla?) bokhandlare att lägga in en stor beställning ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar