Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

söndag 5 april 2015

Jag har fått en blurbare till "Att raka en zebra" :-)

Hurra! Jag har fått napp. En av de personer jag bett att förhandsläsa "Att raka en zebra" för att skriva en blurb, har tackat ja! Fantastiskt! Underbart! Så spännande!!!

Det är bara ett problem, eller i alla fall kanske ... Boken går till tryckeriet nu i veckan (preliminärt den sjätte april, alltså i morgon, men jag gissar att det i stället blir på tisdag). Hur funkar det?  Trycks omslaget samtidigt? Finns det en marginal? Jag fick veta det här på långfredagskvällen, så jag har inte hunnit få svar från Hoi som självklart också måste få ta påsklov.

Och vem är blurbaren? Jo du, någon riktigt, riktigt bra. Men jag vet inte riktigt om jag vågar säga det än, i alla fall inte förrän allt är klart med förlaget. Snart, hoppas jag ... ;-) Ledtrådar? Hmm ... Det är en man, känd, till och med internationellt, drygt fyrtio, snygg ... (nej, nej, jag talar inte om mig själv ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar