Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

torsdag 19 mars 2015

Adlibris kör reklam för Soldier :-)

Teknikens under gör ju att nätet plockar upp vad du tittar på och Facebook är förstås ett praktexempel på det.

Just nu såg jag en annons från adlibris på Soldier som reas till ett fashionabla priset av 6 kronor.

Att det finns en koppling till mig är ju självklart - det är jag som skrivit den, och därför tittar jag ibland på hur den ligger på listorna, men jag undrar hur många andra som nås av den. Alla svenskar? Hardly! Mina vänner? Kanske, men helst några till. Helst inte bara de som redan varit inne på adlibris och klickat på den, som jag ...


Tänk när tekniken faktiskt tillåter författaren att få realtidsinformation om hur försäljningen går. Just nu är det halvårsvis, så det är en omöjlighet att ana vad som eventuellt gett en försäljningstopp, och när. Det är bara att hålla tummarna och hoppas på bra statistik när den dyker upp i juli ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar