Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

måndag 23 februari 2015

Nu svär jag inte längre åt min redaktör ...


… och det gjorde jag ärligt talat aldrig. Caroline L Jensen har bara det där ögat som ser allt som behöver justeras, det är nästan magiskt. Förra gången gav hon mig en rejäl omgång, och jag var faktiskt lite nervös (absolut deadline för att skicka in slutgiltigt manus: 1 mars – det är nu på söndag för den som inte har koll på datumen!).

I dag fick jag tillbaka det igen: ” Hej Håkan, här kommer manuset i retur igen. Jäkligt bra jobbat! Nu är det bara lite småpill kvar, sedan kan du skicka till förlaget och säga att det är redo för korr. :)”

Nu vet jag vad jag ska göra i morgon bitti, men det känns så j-la bra. Det kommer att hålla J


Tack, Caroline, du är väl värd resan till Egypten ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar