Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

fredag 18 september 2015

Bokmässan, nu kör vi!

Nu är detaljerna mer eller mindre klara för Mässan. Schemat är nästan färdigställt, t-shirts har kommit (fast jag bara sett dem på bild än så länge) :-)

Så här ser (en del av) tröjan ut:


Och schemat så här:

Torsdag 24:e september
11 - 11.30: signering i Hoi's monter B07:60 (där alla nedanstående aktiviteter äger rum)

Fredag 25:e
9 - 10: Bloggfika tillsammans med Niklas Lindroth, Cecilia Lindblad och Annika Arslan Waltersson, och en massa trevliga bokbloggare, förstås
14 - 15: Hoi-TV med Varg Gyllander, Pernilla Alm och Magnus Jahnsson (en av oss i taget)
15 - 15.30: signering i Hoi's monter

Lördag 26:e
15.30 - 16: signering i Hoi's monter

Söndag 27:e
Pocket-battle med Dennis Karlsson

Sedan finns det förstås en väldigt massa saker och intressanta människor som jag skall lyssna och titta på. Boktuggsfrukost med Lars Rambe och Emelie Schepp på lördagsmorgon är en sak, förlagsmiddag på lördagskvällen en annan.

Jag hoppas att vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar