Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

tisdag 26 maj 2015

Min blurbare - Andreas Lundstedt!

Får jag lov att presentera min blurbare - Andreas Lundstedt :-)

Det var inte lätt att hitta någon som ville läsa Att raka en zebra innan den var klar för tryck, och dessutom skriva ned några tankar som kunde få plats på omslaget. Speciellt eftersom personen i fråga måste ha en viss dignitet. Hur många sådana "kändisar" har man in sin omkrets? Inte massor, om sanningen skall fram.

Men, jag har kompisar som har det bättre ställt på den fronten. Min gode vän Fredrik - tack, du räddade mig ;-) Fredrik frågade och fick svar. Andreas Lundstedt, som alla känner både från Alcazar och som soloartist, ställde upp. TACK Andreas, du är lika snäll som ryktet säger!

Jag är osäker på vilka bilder jag får lov att lägga här, så jag skippar foto på Andreas, för säkerhets skull (trots att han är snäll finns det ju någonting som heter copyright). I stället kommer här en bild på bokens baksida. Om du inte ännu hängt med i vad boken handlar om, så kan du slå två flugor i en smäll ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar