Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

fredag 22 maj 2015

Leveransen kom fram!

I tisdags såg jag ett foto på boken, Då hade leveransen kommit fram till Lars Rambe inför vår gemensamma releasefest den 4:e juni, i Stockholm. Själv fick jag vänta tills i går, innan jag kunde packa upp fem kartonger med fyrtio böcker i varje, en fantastisk känsla :-)


Eftersom leveransen kom till jobbet, fick jag sålt tio böcker redan första dagen. Releasefest på kontoret blir 1:e juni.



Frågan var sedan om jag skulle läsa den själv ... Jag vet ju vad den handlar om, och hur den slutar. Men, jag måste ju ändå få känna hur det känns som läsare, och se hur det blev. Jag började i går kväll och det är inte alls samma sak som att läsa den på datorn. Verkligen inte alls. Det är ... mycket bättre :-) De första kapitlen, så lång jag kommit, känns riktigt bra. Pust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar