Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

fredag 5 december 2014

I går kom titeln på nästa James Bond-film, i dag kommer titeln på min bok ...

Nästa Bond-film kommer att heta Spectre, men den kommer inte att vara klar förrän i oktober 2015. Den som väntar på något gott ...

I går fick jag också förslag på framsida till min bok. Fantastiskt! Så snyggt och jag känner mig så stolt :-) Ännu vill jag inte lägga ut några bilder här, men det kommer, jag lovar. Men, när vi nu redan arbetar på omslaget tänkte jag att det kunde vara dags att avslöja vad den skall heta. Nämligen ...

ATT RAKA EN ZEBRA

Och, den kommer ut innan Spectre, planerad lansering redan 25 maj :-)

Vad får ni för associationer till titeln? Vad tror ni att det är för slags bok? Vilken genre? Lockar den till att läsa på baksidan? Ge mig gärna feedback!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar