Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

fredag 4 oktober 2013

Snart på en platta nära dig!

Snart är det dags! Två av mina noveller, "Lunatique" och "Soldier", kommer ut som e-noveller på Hoi's förlag. Båda är nu korrekturlästa och godkända. Sent igår kväll fick jag omslaget till Lunatique - så spännande! Utgivningen är planerad till oktober, alltså denna månad.
 
Jag fick också chans att träffa Hoi på Bokmässan i Göteborg i helgen. Fantastiskt kul att diskutera med grundarna, tillika författarna, Lars Rambe och Sölve Dahlgren, min korrekturläsare (och författare) Malin Byström, Marthina och de andra i montern.
 
Jag lovar, jag återkommer så fort jag vet mer ;-)
 

P.S. Mitt eget "gamla" omslag. Det nya är mycket snyggare!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar