Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

fredag 12 april 2013

Nu kan du förhandsbeställa VILDSINT Gryning


Nu kan du förbeställa novellantologin VILDSINT Gryning!

VILDSINT Gryning är en samling av av drygt femtio noveller i äkta feel good-anda, underrubriken Gryning är inte en slump. Noveller som litteraturform är en uppåtgående trend, perfekt läsning på buss och tunnelbana, på stranden eller i hängmattan, eller kort sagt, var som helst.

"15 minutes", min allra första novell, är med i samlingen. Den representerar för mig början på någonting riktigt spännande. Alla de positiva kommentarer jag fått för den hjälper förstås till ;-) Den blir också mitt första alster i tryck.



Gästförfattare i år är: Åsa Jinder, Lars Rambe och Henry Bronett.

VILDSINT Gryning är tredje delen i antologiserien VILDSINT. Tidigare delar är Vildsint och VILDSINT Skymningslandet.

VILDSINT Gryning trycks i en begränsad upplaga, så för att försäkra dig om ditt exemplar, förbeställ nu!

Planerad utgivning är runt juni, exakt datum är inte satt ännu.

Priset kommer att hamna på ca 60 kronor (+ frakt).

Beställ via min blogg genom att skriva en kommentar till denna artikeln, eller skicka ett mejl till: thomlind57@gmail.com. Märk mejlet med "Beställning Vildsint Gryning".

Glöm inte att ange hur många böcker du vill beställa och adress om du vill ha den/dem skickade.

När pris och utgivningdatum är helt klart skickar jag ett mejl till dig med betalningsuppgifter och skickar sedan boken/ böckerna när jag har fått din betalning.

Gryningsfyllda hälsningar,
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar