Om Håkan

Mitt foto
Bloggar numera på min egen hemsida, www.hakanlindgren.com. Välkommen :-)

tisdag 30 juni 2015

"Håkan Lindgren berättar om sin resa mot författarskapet"

Hos Hoi berättar jag om hur jag kom att kalla mig författare och inte minst om vikten av att arbeta med en professionell lektör - en ögonöppnare på många sätt. Man tror kanske att man vet bäst själv men även om du som författare har sista ordet, så gör du bäst i att lyssna på andra. Och hur snälla familj och vänner än är, så är det inte nödvändigtvis snällheten du vill åt för att nå bästa resultat (respekt, däremot, är en självklarhet). Alla tankar är bra, även de som inte går i samma riktning som dina egna ...

Titta in hos Hoi:

http://hoi.se/hakan-lindgren-berattar-om-sin-resa-mot-forfattarskapet/







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar